2009年8月25日 星期二

法句經

由南傳法師Anuruddha教授既法句經將會在九月廿四日開學:

地點:志蓮夜書院
時間:每星期四7:45 - 9:15 pm
課程內容
(法師以英文教授,有中文翻譯)

Ven Anuruddha在斯里蘭卡係國寶級既學者同法師,我地遠在香港有機會聽法師講經,實在係好難得既因緣。

有興趣就快報名吧。

9 則留言:

Barry 提到...

機會難得!

匿名 提到...

when to apply?

Samsara 提到...

師兄:無錯!

On Dog哥哥:九月廿四日開學,可以上堂前報名的,應該都有位。

seikomatic 提到...

師妹,

未林到化個咩戕准備上堂;不如版權沒有;不時分享下心德,惠益有情。

Samsara 提到...

大師:收到,快樂是免費的,法師係唔講版權的...我會時不時寫返出來的...不過最勤力既就係師兄,連法法好多年前法句經都聽返帶又寫返出來: http://studybuddhism.blogspot.com/

獅子皇 提到...

原先都有興趣,點知同自己既另一個 course 撞正開學日同星期四,無緣。

6 提到...

法師會唔會親身講課, 定係睇錄影帶上堂?

Samsara 提到...

上學期係法師自己親身教法句經,下學期呢,就會繼續睇埋之前法師教既《從原始經典研究佛教》影帶班。

法師親自講當然係一流啦,就連依個影帶班都十分正,法師太博學,佛典又多,在影帶班法師成日都唔夠時間,想講多d比我地聽!

法師已經返到香港啦!!!我之前死就死第二次報讀巴利文初班,今次終於讀晒仲有去考試....師兄師姐怕左我,實情我都仲未攞返考巻都唔佑合唔合格,但係佢地都比我去上巴利文翻譯組呀!

Well,翻譯組其實係要讀完中班仲要成績好先至可以去的。我去到上堂,個情形就好似小學生去讀莎士比亞咁囉!我聽英文嫁咋,但係可以聽到增支部原典.........

幸福!!!!

Samsara 提到...

又,法師之前講既《從原始經典研究佛教》影帶班,Barry師兄有好詳細既notes: http://studybuddhism.blogspot.com/2009/02/blog-post_27.html