2009年6月7日 星期日

死幾多人先算屠城?

一個都算。













唔係六四果日先講六四嫁喎,就好似你都唔應該在母親節先諗起阿媽一樣。

一眾講什麼要去到楊州十日,嘉定三屠,甚至南京大屠殺先至算係「屠城」既人,我其實好希望你坦白d,乾脆講「港股就快二萬點,唔好亂,唔好阻我發達!死既係你個仔唔係我個仔,關我乜事?」,唔該面對自己既自私膽怯同醜惡。

依家睇返,馬力個「壓豬」論,起碼係真小人。

好過依家遍地既偽君子

5 則留言:

seikomatic 提到...

華叔系哈佛比位愛國學者話悲情抱怨不如努力看前,就激起俺對華叔既愛。當港大班讀屎片話無死過人,俺就更加愛國。

Samsara 提到...

大師:你係講今個禮拜既鏗鏘集?我仲未睇呀,我最想睇既,反而係「一代票王」劉千石點講自己既「失節歷程」。

仲好記得,都九幾年時,有人訪問劉千石,佢話,佢日日都係著黑色衫,為左記念六四死難同胞,我幾感動呀當時....依家仲見佢著黑衫,就.....

收買佬 提到...

死三幾個邊算係屠城﹐應該係老謀

至於點先為之屠城﹐或者容我quote某個曼聯球迷既比喻﹕“XX事件(川震﹑南京﹑非洲內戰﹐you name it)死好多人咩﹖死幾多呀﹐死既都坐唔滿奧脫福(球場)啦﹗”:-)

seikomatic 提到...

師妹,激情可以消退,愛可以變恨,守唔守到俺真系無所謂。

因為佢守唔守到唔會影響事實。沉芬對住鏡頭都開始口疾。俺從佢閃爍的眼神就知道珠三角投資系好重要。

俺妒忌那些可以不認事實既,只要肯認,認多認小,認深認淺都胡所喂。

Samsara 提到...

收哥哥:咁,講到死人,中國人口氣係大d,比如「三年自然災害」就死左3千萬人啦。

奧脫福坐到幾多人呢?不過,我知英國總共只有6千萬人囉。

大師:哇,真係應該睇下依集鏗鏘集,可以好似梅艷芳咁,由頭至尾都係俠女既人唔多,但係,總有人係堅持到既。其實我覺得d人咁樣出賣良心好on居,講埋d咁既野,唔會自己都睇唔起自己咩?一個食得幾多著得幾多呀?自我壓惡會生cancer的!