2009年1月19日 星期一

無常2

(係,我未講完,而且要趁過年前講埋佢。)

人生補時睇左未呢?

真係好睇嫁!

比你在死亡之前,無端端比你多幾個鍾頭會做乜?

幾年前,世界四大Audit Frim (Big 4)之一,KPMG既CEO Eugene O'Kelly在事業如日放中時,發現自己有腦瘤,只剩返三個月命。

作為一個超級數佬既CEO,佢第一件事係........改寫自己既Mission Statement....

仲要,決定寫一本書......

唉。

唔係好好地攬實老婆同女女,佢選擇同d人生關係圏中最最外圍既人道別先。既係,佢係首先揾d同事、Business Partner、客戶、同埋自從大學畢業之後都無聯絡過既room mate..........



好dry。



結果,佢唔夠時間同自己有如心肝寶貝既唯一親生女兒告別。

佢雖然有錢包晒機同個女去布拉格去一次靈性藝術之旅,但係,排到佢女兒既時候,佢身體已經好差,唔能夠旅行。佢亦唔知道點樣同一個只有十三歲既女兒講解死亡,點樣同佢道別。


依個係乜野決策失誤呢?

未就係排錯Priority,本末倒置囉!



而Eugene全本書都在度強調既Perfect Moment就更加令人揪心。

Eugene係在度壓縮人生,想在最後三個月之中,要更多更多更多更多更多更多更多既Perfect Moment。

條數點計?平日可能我地活一整年甚至好多年,前至有幾個鍾既Perfect Moment,但係Eugene努力地要在三個月之中,在與唔同既人話別時,活出無數咁多既perfect Moment,所以,就算佢只活三個月,但係都勝於其他人活好多年.......

依個,唉,就係到最後一刻時都放唔開囉。



反而,Eugene講佢接受治療時既過程,雖然唔係乜野「Perfect Moment」,但係比到佢另一層既體驗。

機只有一部,個個病人都要等,而且,個個都有錢,個個都願意比多多錢來換時間。


但係,人生唔係比你任揀既,依個世界亦都無義務要討你歡心。

大自然自有其法則,有生就自然有死。就好似花會開就會謝,太陽都會老,地球有朝一日會比老死既太陽吞食,連我地身處既宇宙,都好有可能會有塌縮既一天。

依d野,唔係話你唔喜歡就唔會發生,更加唔會因為你將個頭塞入去沙地入面,唔唔睇唔聽唔諗就會消失........要真正面對現實,先係最困難的。

在等部機既時候,Eugene發現,有人孤身一人,有人害怕,有人忿怒;而當部機又再次壞左既時候,全部人都一齊嘆氣失望.......

原來,有時候,我地唯一可以做既就係等待。



本來,Eugene在公司甚至整個政商界都舉足輕重,佢有如大海中既舵手,幾萬人跟佢揾食,佢一個決定一個策略,就決定好多人既幸福.........不過,Eugene病左,辭左工,KPMG運作如常。

當Eugene走左之後,係佢一生至愛既太太,幫佢完成本書。




Oh,仲有,Eugene亦都無時間同佢太太正式好好地道別。

3 則留言:

Juicy Runners 提到...

I can still feel strongly the sense from him that...

it is indeed, the result of my favour sin...

MAXWHY 提到...

Chasing Daylight 的確是一本好書,如同 Prof. Pausch 的 "The Last Lecture" 一樣,為一位教我們如何面對死亡,另一位教我們如何完成及延續夢想,兩者同為我們的典範。

seikomatic 提到...

師妹,

俺好乖,一個下晝睇晒,不過好彩得十集八集,唔系都覺得才盡。

好矛盾:

1.生命完結前,好多人先發覺一生勞轆,忽略身邊既家人至愛,所以要盡量補償,咁唔通佢地真系唔享受勞轆既金錢收獲,地位名譽,權力景仰咩?

2.倒轉一身平庸,日日系屋企,又會覺得對家人唔住,做比到最好既大學,保時折佢地座,非常內疚?

無常又典姐?

無常咪就系頭髮變黑,肌肉鬆馳,身家縮水,一般人會努力面對,染髮,打針,拉皮,死慳死抵,轉個投資顧問,咁就系無常對策,無常教訓嘛!