2009年2月4日 星期三

心靈環保

台灣的聖嚴法師昨日圓寂。

其實,法師從小已經身體唔好;依幾年,法師多次出入醫院,亦都有通告他們佢有腎病。

醫生本來係要法師換腎來保命既,但係法師慈悲,覺得自己年紀大,唔想佔用一個腎,所以拒絕換腎。

大家都心知肚明好快就係離別的一天,但係,到真係發生時,仍然好激動難過。



我第一次去既七日禪修營,就係去法鼓山。當時法鼓山仲未起好,只係住在臨時療屋。地方好細,好熱,唔夠沖涼房同toilet,成日都要等好耐...因為第一次,我一世人都未試過打坐咁耐,亦都從來未試過七日都無講一句野。

雖然環境貧乏,但係,我從來都未試過咁充實同寧靜。「出册」之後係約左丁丁過去台北玩兩日先至返香港,丁丁一見到我就講:「哇,你塊面乾淨到發光呀!」


因為法鼓山,我開始行千里之行既第一步;因為法鼓山,我年年點都會抽時間起碼去一次禪七;因為法鼓山,我受足五戒...對法鼓山,對法師,我充滿感恩。



法師教我地活在世俗既人,在紛擾忙亂既世界中,要小心守護自己既心靈。所以法師提倡心靈環保,教大家要從心靈的淨化做起,用慈悲心對待眾生,用智慧心處理事情。保護自己的心,不受困擾及污染。

對於法師既感恩,我地最好既報答方法,就係跟隨法師既教導,保持赤子之心,做一個正直、善良既人,佛法唔係攞來讀書做學問玩辯論既,法師係要我們在每一日既生活中,分分秒秒實踐佛陀既教化。 我地實踐戒定慧,就係對於法師既最大尊敬同回報。


當年在禪修營,晚課之中有以下一段;第一次讀到時既震撼同感動仍然難以忘懷:

是日已過,命亦隨減
如少水魚,斯有何樂
當勤精進,如救頭燃
但念無常,慎勿放逸!


共勉。

4 則留言:

seikomatic 提到...

寂妄 滅瞋 為慈 樂悲

Barry 提到...

聖嚴法師說身體病了不要緊,最重要心要健康。

渣估 提到...

南無阿彌陀佛!

Morca 提到...

阿彌陀佛