2009年2月5日 星期四

銀戒指

從前,有個富翁,在佢過身之後,佢兩個仔就決定要分家啦。

兩兄弟好小心地將財產平分好晒之後,佢地在富豪睡房既暗格之中發現一個設計精巧既小夾萬。佢地費盡九牛二虎之力,揾左十個鎖匙匠先至開到個夾萬,發現入裏有兩隻介指。

一隻既鑲左鴿蛋仲大粒鑽石既白金戒指,另一隻係平平無奇既銀戒指。

阿哥就貪心起啦,同細佬講:「依隻鑽戒咁矜貴,一定係家傳之寶;我係長子,應該我攞。」

細佬都無爭辯,就攞左銀戒指同其他財產,自己生活。


之後,阿哥就一直都唔開心。佢春天時花粉症,夏天時討厭下雨,秋天時見到落葉飄零就會感懷身世,冬天時因為日照時間太短而憂鬱....

阿哥終日借酒消愁愁更愁,食遍Antabuse, Buspar, Celexa, Dexendrine....總之天底下A-Z既藥樣樣食齊,但係都係幫唔到佢。


至於細佬呢,就「春有百花秋有月,夏有涼風冬有雪」,天天都是好時節。

原來細佬攞到銀戒指之後反覆思量,覺得老爸無理由將一隻普通既銀戒指咁珍而重之地收藏,所以不停硏究隻戒指....

終於比佢發現左銀戒指上面刻左一行好細既字:




This too will Change!

2 則留言:

匿名 提到...

samsara姐姐,

我仲以為睇到one ring to rule them all...

匿名 提到...

在GOOGLE搜看到您与您母亲在大陆赠人食物的故事被吸引来到这里!希望我们能成为朋友
我的BLONG:http://langyangqian.spaces.live.com