2007年6月9日 星期六

非旁觀者的感覺

睇左火火既依一篇,令我回想一次既育嬰經驗.

我有個中一識到家陣既姊妹生左個女,在BB半歲大時我又去探佢,大家見到BB狀態幾好,決定帶埋佢一齊去吃tea,咁就開始左我個難忘旅程.

我地有成兩個人,就推BB車去,我係推得好過癮嫁,直至要上van仔.

我先抱BB上van仔,佢媽媽就負責閂BB車.但係唔知點解搞好耐都閂唔到,架van仔就越來越滿,司機哥哥最後開口叫我落車...

一翻努力之下,先知原來上左safety lock.咁先閂到BB車上到van仔去商場.

坐低叫左野食之後,本來乖乖又好奇既BB開始悶,跟住開始喊,而且喊到收唔到聲.好多BB喊時只有喊聲無眼淚,但係依個BB唔同,d眼淚大滴大滴咁流落來,真係睇到心都痛,仲會時不時餵佢飲水,等佢補充返失去左既水份.

咁餐廳咁多人,BB喊實在太嘈,我地唯有輪流一個食tea,一個抱BB出去行下.阿BB又真係有佢媽媽既風格喎,比佢睇乜野都喊,但係一帶佢睇鞋就會收一陣聲,眼仔look look咁,停一陣先再開始.途人見到我依個婦人抱住個喊得咁悽涼既BB,都會望多兩望.唉,我都唔想既,但係BB決定要練習肺活量,我又有乜辦法.蝦,BB你咁喊法,會唔會聲沙嫁.

在大家都飛快地解決左個tea之後,立時打道回府.BB可能喊得太攰,開始唔喊啦.

在我地排隊坐van仔時,前面有一個太太,又係抱住個BB,仲要加上一個大袋同一架BB車.嘩,我地兩個人分工合作都搞到好狼狽,佢一個人一袋二袋咁,點上車?依個時佢後面有另一位太太主動伸出援手,幫佢拎BB車,咁佢先至順利上到van仔.依個畫面,在我地兩個抱住BB既人眼中真係特別温情.我個friend話,果位拔刀相助既太太,一定自己都有BB,所以留意到其他媽媽既需要.

真,有好多野,真係非旁觀者的感覺.我以前真係從來無留意d媽媽既需要,我又行得咁急,真係就算佢地想叫我幫手,都唔一定來得切截停我.經過依一役之後,我先至會對帶住BB既父母特別留心,睇下可唔可以幫到手.

有時,趕時間都唔係一個藉口來既.

6 則留言:

Gideon 提到...

下次若果遇倒有位太太手抱 BB 呆望 BB 車,就等小鐵鎚都幫下手先。

匿名 提到...

sam:

其實我哋不如用一個大d的角度黎睇,只要我哋多留心身邊的人與事,可能都會發現任何人會有需要人幫助的時候。

Samsara 提到...

Gideon:真係唔試過都唔知,要養大一個細路唔只四百萬咁簡單,仲有好多既精神,體力,耐性...

麥太:你講既野真係有道理.諗落當我唔趕既時候,真係好多人揾我幫手.比如有各種操普通話英文既人向我問路,我上次去南華蓮池時有四班人揾我幫手影相.真係只在於你有冇張開眼看.

seikomatic 提到...

Sam 師妹,

講泥就奇怪,BB既日常工作就系飲99,痾Backback,操控別人。


好多人因為以為做左大人,所以唔做BB D野。苯囉。有D人大左仲記得,仲日日做番D BB野。聰明囉。當你見到某女朋友剎時無騰變左BB,你就知道做佢男友既苦處囉。

Samsara 提到...

大師:拍拖同生仔一樣,係自己揀既,可能人地仲好enjoy呢.

C.M. 提到...

香水妹妹:

多謝你呀。

鐵鎚兄:

假如小鐵鎚下次遇倒有位“阿叔”手抱 BB 呆望 BB 車,不如都幫下手啦。