2008年2月17日 星期日

Feed

請問有冇人知如果用Feed來睇蘋果,佢頭版既path係乜野呢?我只揾到港聞、國際同財經咋。

又,希望頭條好快會係一d真正重要既新聞啦,已經好悶啦。

咁係大陸,又有冇辦法睇到Wiki同You Tube呢?

10 則留言:

匿名 提到...

Sam,

你真係咁驚無咗資訊(新聞)自由。(定係怕呢段時間太長了,怕會忘掉香港?)
你平時對佢d新聞一d都不信,為何都要看?

國內有好多書,或許你可以用這個機會對國內發生的事情多了解一點? 不用太驚慌!

麥太

Gideon 提到...

麥太又講得幾啱。其實我響外國個陣時都冇乜睇香港啲新閒,但係返到黎之後(都成十年喎)都唔覺有咩大事追唔上。而且外國睇生菓唔係要先可以 subscribe 既咩?可能大陸例外啦,不過我寧願學麥太所講,藉此睇多啲國內既書同埋國內的雜誌。大陸其實好多書同雜誌既內容都比香港豐富,都好吸引。雖然我都明白,有時都會好掛住香港。

我個扑唔係用 blogspot ,所以大陸冇 block 到架(仲未),我 quote 多啲頭條俾你睇囉,好唔好呀? ^___^

seikomatic 提到...

x3

番大陸最中意褒足七十幾個電視臺,連黑白解放軍旅愛情片到現代中產無聊小品,到貴州連續掀黑電視劇都撈晒。

離開幾日番泥俺都唔會特登睇番前日d報紙,感覺會 fresh d.

書局都逛逛,不過盡量戒買。雜誌封面越來越正,內容就.........睇完都無印象。晒錢、晒曬地球d資源.....

PS 其實就算系香港俺都十幾年無買報紙罅。

Samsara 提到...

麥太:盡信書不如無書,對傳媒都一樣要有合理既懷疑,大陸有好多野都block,比如史提芬史匹堡單野就一定block晒,我只睇大陸新聞既話會勁無知,咁我睇下英文新聞囉,唔想太脫節。我出親trip都睇好多書,今次一個禮拜都睇左兩本,大陸書咁平,一定會睇。

Gideon:在外國係可以睇到蘋果既,唔識membership,只要click一個ad就得,不過只睇到當日新聞,昔日新聞就唔得啦。完來你無比人block嫁?

我上到去,所有Blogspot同Wordpress都block晒,我連自己個blog都入唔到。好呀,你出多d post update吓我啦。

Samsara 提到...

大師:你個blog無block喎,我這次要mow足一個月,唔想脫節係一樣野,另外都想盡量令個環境唔好同香港太唔同,咁我會無咁難適應。我在香港都唔睇電視,上去就更加唔會睇;戲我鍾意去戲院睇...well,上次嚇怕啦,可能會去吓楊州,我n年前去過瘦西湖,覺得仲靚過西湖。

火鶴 提到...

sara,
昔日新聞都睇到架.
基本上可以睇晒
除咗足球消息(賠率)
港聞國際財經仲唔夠?
難道你想...
鐵鎚不如quote埋托比啦.

Samsara 提到...

大俠:蘋果我從來都唔會細閱,大部份只係望下個題目,等自己都叫做知道發生緊乜事...扎比可能真係要睇真d喎。

seikomatic 提到...

奇怪啦,大陸播香港(國際)電影配晒音有乜好睇呢?d凳又唔系好座。

香港電視垃圾,但大陸電視就系無左香港果種熟識既背景,所以好睇,而且電視雖然唔可以完全反應社情,但睇下d廣告,了解下民生脈搏,所以必睇。

俺都上過自已個 blog,可能天網淨系識 HK 尾而唔識 hk 頭既 web site。

番親大陸俺都去當地最大既百貨公司步行街,已前就話執平野,而家就志在 window shopping,真系靚過貴過香港大把。

痞~ 九方雖慢但有同音索字功能。㊣

Samsara 提到...

大師:我諗因為大陸仲有唔少文盲,所以一定要配音;我細個時係電視精來嫁,乜都睇一餐,唔知幾時開始肥皂劇完全吸引唔到我,我對上追既肥皂劇係炒手仁心第一集,唔係有DVD都睇唔晒24;你個blog在大陸係上到嫁,真係好;上海有一間專買sample既連鎖店叫Hot Wind,好搞笑地會用自己既label cover住人地既牌,好平,得喎;我上次仲遇到無印大減價,全部三折,勁買,攞唔到咋,真係連毛巾都想買。

nikita 提到...

路過搭嗲。

去安裝一個免費軟件叫Tor,上到大陸就可以避過GFW 上咩網都得,唯一缺點係會慢左少少。