2008年3月28日 星期五

妹妹

由上海一返到office,枱上面放左復活蛋,同埋一個公鷄古古力,好得意嫁,但係無相睇,我對古古力無抗拒能力,食左。妹妹請既,好sweet。

妹妹今日問我食完有冇訓唔著,well,我攰到癲,晚晚倒頭便睡。

妹妹話:「食復活蛋會訓唔著架麻。因為食完就會復活...一路都復活緊」...

正式封佢做爛gag女皇。


!!!!!!!!!!!


大家一齊食lunch,好快地食完,因為1:10前埋單有85折!

見仲早有妹妹話帶我地去睇電單車,淺淺地既銀紫色,06年落地,行左2046公里(咁岩!?),盛惠$5999。

妹妺好high地試坐,仲幫佢改左名,叫做Sophie。wow,紫色的素菲

我叫佢考左牌先講啦,結果佢原來攞左牌兩年!!!仲估唔到既係,另外一個全公司至斯文温柔,講電話細聲到你在佢面都聽唔到佢同個客講乜既妹妹,都一樣有電單車牌!

真係失敬失敬。

原來佢地咁狂野既!

5 則留言:

seikomatic 提到...

師妹,

之前俺個舊老細有部紫色既開逢波子,系沙田一腳勁過飛機起飛,條友擺明演野。 Those were the days.....

女仔玩電單車可以好盡,全套hello 吉替襯色顛過d仔。

不過有d 危險成份。

Morca 提到...

乜突然殺出三個妹...
唔通係十二樂妙場坊?

又,宜家啲妹妹狂野起黎時,往往超乎你想像嫁!

學 霖 山 莊 提到...

咁咪仲勁過彭瓜麗...

Juicy Runners 提到...

>>一路都復活緊...


......


-_*||

(都要香左先有得復活架...?)

Samsara 提到...

大師:男人渣紫色波子...有D難看呢,我好似阿媽咁,唔多想妹妹渣電單車...如果佢一遲到,我會忍唔住擔心佢有冇抄車。

Morca姐姐:我公司係妹妹仔嘛。

學霖哥哥:真係估佢地唔到。

On Dog哥哥:哈哈,d妹妹既爛gag真係好滴汗。