2008年12月27日 星期六

禮物

唔知有冇人留意到在平安夜發生依單新聞

當日既電視新聞之中,亞視同有線都有報導依件事,但係最多人睇既無線新聞無報導。

因為,唔夠「新聞價值」吧!

醫生醫好人,又點可以成為新聞?醫護人員見死不救先至可以做頭條嫁嘛。依位蔡源文醫生行醫十年,其實已經救左五六個在佢診療所門外暈倒既病人,但係,之前一次都無人報導過佢喎。今次,蔡醫生同一班醫療人員救途人,可以出到報紙同電視新聞,依個先至係真正既「明愛效應」吧!

在大家在睇新聞時,請記得,所有既新聞編采都有Negativity Bias既,正所謂No news is good news,好人好事既「新聞價值」極低,大部份時間都只可以「掹車邊」,上下陽光版呀花絮依d唔起眼既版面,佔郵票咁大既地盤。

咁,新聞報憂不報喜本身無乜問題,我都唔想香港有朝一日好似中央台咁,唔係講黨八股就係高官去邊度出訪,人地點樣讚佢同送左乜野禮。

但係,如果你當左報紙講既野就係現實之全部,咁就好大鑊啦!你會以為依個世界只有仔打老豆,男盜女娼,強姦亂倫,殺人放火,同埋,終於都因為聖誕節而停左幾日既「金融海嘯下的日子...」囉。

在依個資料爆炸既時代,我地更加要保持清醒,明白世界仲有好多默默無聞既人,盡心盡力地做好自己本份,仲有好多人,願意在冷冬之中送暖。

蔡源文醫生同一班醫護人員,在發生左明愛依件咁令人心痛既事件之後,在平安夜救左途人,以行動證明人間有情,醫護人員仍然是仁心仁術...就彷如送比所有香港人一份聖誕節禮物...

問題係:你收唔收到?

5 則留言:

匿名 提到...

就如我不見有decent business一樣...
(不過, 這不是我道聽而來的...)

收唔收到, 就睇, 有幾執迷啦呢家野!

seikomatic 提到...

?對唔住,收唔到。

表揚醫生救人,咁...惦解唔表揚小巴司機抑壓自已開快車既快感對16位乘客手下留情。老師抑制自已的性慾唔去攪學生。特首抑壓自已的憤怒唔去打議員。

Samsara 提到...

On Dog哥哥:我份工廠妹工作都decent嫁,不過唔係人人肯屈就來做囉。

大師:咁,我唔係同明愛開脫,依單野,真係「不可一,不可再」,佢仲要死不認錯,直至比人鬧到頂唔順先肯道歉...唔知明愛高層有冇睇新聞,見到死者既兒子在明愛終於道歉時既笑容...唔知佢既良心有冇刺痛。

但係,我既point係,絶大部份醫護人員都好似蔡源文咁仁心仁術既,唔好話有人暈倒在診療所依個自己既「勢力範圍」之內,大班醫生無論係食飯行街睇戲,只要見到有病人需要幫忙,都會立時跳出來大叫「我係醫生!」...我仲記憶猶新係沙士時醫護人員既忘我精神。

明愛依單野的確係有好嚴重既問題,最重要既係官僚文化,同埋dispersion of responsibilities....

不過,又唔駛升上到香港醫護人員精神已死咁誇張囉。

Blogger70th Floor 提到...

嘿!

Samsara 提到...

吓?