2009年1月11日 星期日

Ajahn Brahm

我好鬼鍾意佢既Ajahn Brahm,佢個名其實係泰文來。有一次有人問佢個名點串,佢話:

我叫Brahm:
B - for Buddhism
R - for Roman Catholic
A - for Anglican
H - for Hindu
M - for Muslim

你真係無辦法唔鍾意Ajahn Brahm。

=========

Ajahn Brahm同其他法師都會落去學校,介紹佛教同佛法。有一次在街度有一班女學生同Ajahm Brahm打招呼。

Ajahn Brahm真係受寵若驚啦,問班女同學:「嘩,我不過來過你地學校一次,乜你地仲記得我既?」

女同學答:「梗係啦,我地點可能唔記得一個叫做BRA既和尚呀!」

5 則留言:

Barry 提到...

師姐,Ajahn Brahm講座時都好風趣!

seikomatic 提到...

love him even though we shouldn't

Samsara 提到...

師兄:Ajahn Brahm既身體力行令我諗,如果我乖乖地努力,幾廿年後,會唔會好似佢咁開心呢?

大師:What is love?? Is it love... or covet?

seikomatic 提到...

募道尚師如好五色目迷耶?

Samsara 提到...

大師:其實點解有苦呢?因為我地執著於慾,個問題其實唔係慾...比如,肚餓時想食野,依個就係人既慾...個問題係執著於慾而不能自拔,咁,就出事啦!