2009年5月3日 星期日

中檢

由買左錢甖開始。依家跑左12次,係時候中檢。

總共跑左77.7公里,用左9小時16分鍾15秒。

體重一磅都無減到,不過拜拜to拜拜肉;而且S終於都可以扭得開所有既樽蓋,有一段好長既時間,S係零肌肉,成日都打唔開蓋。

而且,好耐好耐都未試過,可以真係好肚餓,餓到肚都痛的。記得好細個時,應該仲未讀小學,S係分唔到肚餓同肚痛的。當年小S會同阿媽講話肚痛,媽咪比d野食,咦,唔痛啦喎,反覆練習多次S先至分到肚餓同肚痛.......依家真係飽食年代呢,真係好耐未試過會餓到覺得d腸係會郁的。

而最最重要既係,好開心!係整體地開心輕鬆左,感覺良好。

由第一次同教練一齊跑,上斜上到完全透不過氣;到剛才,同一條路,快左4分鍾,仲差唔多全程可以講到野。嘿嘿,果然係教練,見到S既心算一塌胡塗,同S講話要練均速7 min/km,點知S返到屋企一計,原來跑到破自己記錄的6.45min...快果少少原來係好難好難的!

S好鍾意倫敦馬拉松既其中一個信念:
"To have fun, and provide some happiness and sense of achievement in a troubled world. "

對於可以開始長跑依個奇妙之旅,S心中充滿感恩。


各位,ENJOY running!

3 則留言:

英倫肥龍 提到...

咁下次跑三轉啦!Enjoy~

英倫肥龍 提到...

(奸笑中)...

Samsara 提到...

嗚嗚~~~~

不過我真係enjoying running now!