2007年7月8日 星期日

尖咀商務

今日終於去左新既尖沙咀商務。書店明顯細左,書架高左密左;無左無敵大海景而且只有好少窗,無左自然日光。

最慘係樓下就有一間自助餐廳,碗碟聲,人講野既嗡嗡聲...好嘈。

真係好不爽呀!

書店唔係街巿,可唔可以加玻璃隔音?

香港真係容不下一間舒服d既書店?

14 則留言:

C.D 提到...

我也找不到啊 -_-'

D.

匿名 提到...

有福佳spam呀!

情定大飯店 提到...

我係附近噃工....都未有時間去睇吓....
今晚有時間過去睇吓先
>_<

seikomatic 提到...

中環三聯近KFC,LKF果間幾舒服。

Samsara 提到...

阿D: 唔同香港人真係唔鍾意睇書?

數怪哥哥: 原來係Spam,等我仲以為係乜來, Tks.嗯...在你個Blog受太多苦,我暫時都唔會加Verification。

情定姐姐:係喎,果頭咁多酒店。

大師:LKF果間真係好多年無去,等我有時間去睇下。

學 霖 山 莊 提到...

哝! 老婆...
妳都肯睇書?

聽著先...

馬老板 提到...

我定期去Page one 朝聖,
它的氣氛
它的書味
它的感覺

簡真令我有一種興奮的應覺

匿名 提到...

Samsara姐姐,

AK多數會出沒於尖沙咀以前東英大廈對面既天地圖書...大就一定唔係大,不過對於AK來講,好就腳...

Samsara 提到...

學霖哥哥:你又耍玩槍!

馬老闆:Page One既裝修真係幾舒服,入既英文書比較多同冷門,中文書仲會有台灣暢銷書添。

AK哥哥:我最多都係去銅鑼灣商務,希望佢長做長有。

Samsara 提到...

丫,講開Page One,佢係TS果間鋪,唔知點解門口個地板整成弧形既,中間低兩邊高,搞到我差唔多次次入去都會kick親,如果有朝一日我仆到崩牙爛面,係咪可以告佢?

阿爾伯特 提到...

精工:
中環三聯近KFC,LKF果間,我有時會係個度。


香水:
去到新既"尖咀商務",我實想起UNIQLO。

C.M. 提到...

香水妹妹:

你多數係CWB商務邊個角落呀?我多數捕係歷史o個頭。

Samsara 提到...

Albert哥哥:我今次去大板Uniqlo,D野真係平靚正,仲平到想喊。有件Pola shirt折完再有周未特別折,盛惠390Yan。

CM哥哥:我周圍走嫁喎,我既習慣係先在英文書果層既新書欄望下,有岩就開始打書釘,人多就行入d;跟住睇管理同Self Help,再上中文樓層行一圈,十次有九次都唔會上三樓。不過我又真係唔多睇歷史書喎,我d歷史,中三程度。

Clay 提到...

唔止咁,仲要個度有個阿姐,好似成村人得罪佢咁,行黎行去掩掩揚揚,執書執到嘭嘭聲,勁煩。