2007年7月29日 星期日

港燦山頂遊

今晚真係超級tourist呀我地---去太平山、上凌宵閣、去老親亭,仲要揾老親亭既機佬影大合照添!

Buppa Gump既野好好吃,好鍾意啤酒蝦同天使麵。仲有Forrest Gump阿媽既名句:"Life is like a box of chocolate, you'll never know what you gonna take."

阿媽係得既!

香港既空氣不知何解好左咁多,今晚既維港夜景係我有生以來睇到最高解像度既一次,好清呀!仲有十六既月光...圓又圓。

最超低能勁搞笑就係一齊去麥當當對出既遊樂場玩,難得無細路仔,比我地依班Kidult玩曬。我真係唔知幾耐無玩過滑梯啦,睇我sir得幾快!好dun呀條梯。

可以同朋友慶祝生日,真係一件好幸福好幸福既事。大家都要好好保重身體,好好珍惜依段橫跨兩個世紀既友誼。

但願人長久,千里同嬋娟。

12 則留言:

C.D 提到...

恭喜你呀,還能有呢段橫跨兩個世紀既友誼!

D.

ah-yun 提到...

Happy birthday Samsara!! :D

匿名 提到...

SAM姐: 生日快樂!

(P.S. 見到妳篇隱形POST, 將佢隱形係好正確, 應該時刻都係正能量ma!)

匿名 提到...

bubba gump 小弟都幾 like。

d non-alcoholic drinks 好正,大大杯!

有 draught heineken!

小弟就最鍾意佢地個洋圈,好掂!

service好好,d員工態度到效率都好,有衝勁,overall管理質數令人欣賞。

話事人 jeremy 周末都係度,好鬼好人,講野d語氣咬字都好鬼 forrest gump!

佢地d t-shirt 都ok架!

Samsara 提到...

唔好意思呀各位,我表達能力麻麻,昨日唔係我生日,而係同七月之星慶祝。我仲剛剛send email話晒比佢地知依個blog,嘿,佢地一定好後悔知道依件事,因為從今以後佢地會比我迫佢地睇同留言。

阿D:佢地係我中學同學,識佢地既年期呢,佢地都已經唔比我講出來。

小雲:幫朋友慶祝生日真係分分鍾開心過自己生日,特別係有朋友病過之後,真係要好好珍惜。

On Dog哥哥:哈哈,寫困篇時我真係好灰,不過之後同個friend去行街吃飯買野,我依個friend原來好識開解人,咁,又覺得無乜野lu。

星期一又係一條好漢。

PK_哥哥:佢地搞氣氛真係有一手,攞生日蛋糕出來時,唔係唱Happy Birthday而係cheers喎,好勁!唔知帶頭既係咪Jeremy,佢真係幾搞鬼。成班人都好有衝勁,一間餐廳可以有咁既氣氛,真係高質管理。

我地坐最入既Window seat添,好靚既維港景呀!

火鶴 提到...

sara, 你都好似就快牛一喎..

seikomatic 提到...

Sam 師妹,

阿媽梗系得啦:系你唔想知惦解咁都得:系你唔想阿媽咁得,你就變得咁唔得!

四條曾真系大晒!

匿名 提到...

Samsara姐姐,

有朋友係身邊,可以唔需要孤獨咁上路...依樣野真係一件好值得高興既事...

姐姐係獅子女皇,都差不多係生日既日子囉... :)

ah-yun 提到...

Oh... I read in your previous post that your birthday is coming up so I thought that was your birthday. :) Happy early birthday then.

Samsara 提到...

哈哈,咁多人用feed既原來,多謝各位。

C.M. 提到...

香水妹妹:

預祝你生日快樂啦!

變幻原是永恒 提到...

行山頂在毛毛細雨時去係最正的, 山下的風景朦朧一片, 好有煙雨淒迷feeling ~~, 上一次去, 好似是05年的事了..