2007年10月13日 星期六

路痴

起程之前,S問兩老外如果蕩失路既話,佢地會點,會唔會問人?

老外B:「我地從來唔會蕩失路...(接觸到S懷疑目光)...就算蕩失路都唔會問人。」

老外M:「係囉,就算你問人,可能d人都係指錯你路,都係自己睇地圖好過。」

S:「男人真係麻煩,蕩失路時自己唔問人,又唔比女人問人。」

M:「如果比女人問路既話,就衰多兩錢重,令男人仲難堪。」

B:「係囉,仲有呀,有時女人仲會搞錯左右,明明人地係指去左,佢會話轉右...」


Well,兩個老外中文字一個都唔識(雖然佢地話自己學緊),流落上海,結果都係要靠一個女人來帶路。仲要明知依個女人係果種明明曾經識點去,都可以忽然之間唔記得路既超級路痴。

女人S咪一樣係咁周圍問人,老外又阻止到咩?

姐咁,咪又一樣準時到達所有目的地,S仲要好成功地帶佢地由黃埔灘頭行到去豫園添。

路痴=/=白痴,ok?

19 則留言:

Yun 提到...

呢個咪又係男人的自尊心作祟囉。

在美國﹐呢個係眾所週知的問題。好些男人都是路痴的(when driving)﹐好在現在有GPS。

火鶴 提到...

S?

七十樓危危下望 提到...

sara
唔係sonia呀死人長頸鶴

火鶴 提到...

噢, sor sor.
係呢S, 點解你成日睇穿我嘅?

學霖山莊 提到...

水晶鶴...

獅子皇 提到...

Samsara 姐姐

有時睇你寫既野會令我覺得你好可愛。

如果我唔識路,睇地圖又唔明既話,我係絕對唔會阻止身邊既任何人去問路既。何必要阻止呢,盞令大家受苦。

ak 提到...

Sara姐姐,

好多書都寫過啦,迷路時,男人係靠睇地圖,女人係靠問人...因為接收能力不同也...男人係用眼(所以鐘意睇女),女人係用口(所以八卦)...嘻...

on dog 提到...

Well...

男人同女人係生活係兩個WORLD到, 係咁既啦~~~

有否食小籠包? (my favourite!)

Samsara 提到...

小雲:係啦,要應酬依d脆弱既manhood真係好麻煩,所以我晨早講定比佢地聽囉。

火大俠:對於港女來講,無花崗岩就乜都唔駛講。

七十:你係咪有心靈感應嫁。

學霖哥哥:你隻眼好返未呀?

獅子哥哥:係呀,我唔發脾四時都幾鍾意扮可愛,仲要懶好笑...兼迫人一定要笑添,你有冇笑?

AK哥哥:好多書係寫男人揾唔到路時,女人點樣諗辦法自救又唔傷男人自尊喎...路痴依家野我都未講完。

On Dog哥哥:唉,我在上海食左兩餐KFC...我都係第一次在香港以外既地方去KFC。

如果唔係揾唔到牡丹樓既話,都一定會去。無食小籠包(我都好鍾意),無食蟹。

不過老外B晚餐帶我地去全上海最高既金茂食自助餐,個夜景真係靚到叮一聲,有d似維港景...仲有一個老翻中國銀行。

我好想影返張相比大家睇嫁,但係玻璃太反光,影來影去都只係影到自己。

ak 提到...

Sara姐姐 and On Dog兄,

可惜香港沒有做得真正似樣的小籠飽...如果唔係下次中童聚會就可以有著落了...等AK check下先...

on dog 提到...

Sam姐, AK兄:

豬肉!係D豬肉~~~
國內既小籠咁好食, 係豬肉既因素, 香港冇架~~~

黃埔鼎泰X同台灣的, 味道又大大不同...都係城皇廟的最正!

(gluttony...)

獅子皇 提到...

On Dog 兄,

側聞鼎泰X的小籠飽好味,不過我話過呢世都唔會係香港幫襯鼎泰X,因為之前一次極不愉快既經歷,淨係企門口個兩位門神,我已經俾個零分呢間野,不過當時我未知原來鼎泰X係咁出名食小籠飽。

對唔住 Samsara 姐姐,借左你少少位。

Samsara 提到...

小籠包,我至鍾意係台北鼎泰豐,我一個人可以食一籠(!)...而且一定要去老店,新店完全唔同味,係比旅行團去既。只有小籠包最好食,其他蟹粉小籠同小籠湯包都無咁正。

香港,真係唔知邊度有好既小籠包喎。

香港南翔d小籠包唔得,仲有種好大既小籠湯包,有飲筒比你飲d湯...好腥。

死囉,gluttony我中晒。

on dog 提到...

獅子皇/Sam:

頂太瘋香港+台北都去過, 冇咩感覺...
似終上海南翔是食過最好!

(gluttony...gluttony...gluttony...)

on dog 提到...

獅子皇/Sam:

頂太瘋香港+台北都去過, 冇咩感覺...
似終上海南翔是食過最好!

(gluttony...gluttony...gluttony...)

on dog 提到...

(...sorry...點解出左兩次...)

C.M. 提到...

若果撇去小籠包,綠楊邨(CWB World Trade)又可唔可以呢?

果度d醉雞、清炒蝦仁、干煸四季豆等都好正(七年前)。

on dog 提到...

好!
下次中童會地點有著落了...

Samsara 提到...

好呀,緣楊邨真係好耐未去過。