2009年4月16日 星期四

錢甖


依個唔係手錶,依個係正能量錢甖
佢有25個memory,每個memory可以記100個 lap time!!!你仲可以check返每一次跑步既日子,每一個圏既速度同總時間,係克苦流汗的記錄。
好想快d跑夠25次,打爆佢!
NB大減價,盛惠HKD299,Time Square NB Shop有售,仲有男裝

12 則留言:

C.M. 提到...

就算唔係錢甖,都好有型,都想買番隻。

(呢個幾星期想學你地跑,但跑唔夠幾步,就覺得個地好浮。我諗,都係過多兩個月先)

Juicy Runners 提到...

周星星: 要做就做啦! 時間係唔等人架~!

(From 少林足球)

市場維京人 提到...

Samsara,

個正能量錢甖好吸引喎。不如放喺你個 blog 賣啦。

C.M.,

萬事起頭難呀。跑咗一兩個圈試下先啦。

Cheers!

C.M. 提到...

維京兄:

希望你講既一兩圈,唔係400米果亭。

英倫肥龍 提到...

c.m.

我估都係...應該係馬場個圈,千四果隻.

:D

C.M. 提到...

阿龍,

若果呢刻你響我面前講呢句,我追(殺)你十個圈都制。

(好彩你依家唔係響我面前)

Samsara 提到...

CM哥哥:跑啦跑啦!我知我咁講會搞到好似一個秘密團體咁,但係,有好多體驗感覺開心失望痛楚希望etc etc,都係要自己跑過試過捱過先知既。

而且,跑步已經唔係運動咁簡單,係人生既一部份,跑步會教你好多人生既道理....跑左唔講都知,唔跑講極都唔明,信焉?

On Dog哥哥:係!坐言起行,意志意志意志意志。

維京人:太容易既野係唔好玩的,捱過左就會有突破,好似返工咁,你唔可能返一日工就有糧出,要做做做做做做,到月尾,先有人工...而個人工,係好甜美的。

教練:我覺得你d靚同你兩個仔,一見你笑笑口,就會在度震囉~~~

Samsara 提到...

教練:我受到打擊呀打擊呀打擊呀打擊呀打擊呀打擊呀打擊呀打擊呀打擊呀打擊呀!!!!

Juicy Runners 提到...

跑步係禪修就真~!

BBark Island 提到...

果日係沙田買唔到隻錶呀...
又無時間去第二度搵 (因為趕住果晚入西貢送俾人), so 最終買左其他野.

市場維京人 提到...

Samsara,

> 跑步已經唔係運動咁簡單,係人生既一部份,跑步會教你好多人生既道理

有意思!

PiBB,

搵錶緊係去 thewatchland.com 啦。
;P

Cheers!

Samsara 提到...

哇,隻錶又會咁難買既。

報告,買左錢甖後,S已經跑左六次啦!