2007年7月28日 星期六

Persepolis - 我在伊朗長大

《Persepolis -我在伊朗長大》是作者瑪贊的自傳漫畫。

在伊朗出生,瑪贊在伊朗發生伊斯蘭革命時剛十歲。一下子社會動盪、到處爆發示威、宗教逼害、政治討論、革命英雄、瑪贊甚至有親人被處決。世界忽然變了,瑪贊要帶上面紗,跟男同學分開上課,她的宗教熱情一下子冷卻。

然後,一連十年的兩伊戰爭爆發...

一個在依朗出生的女孩會是如何長大呢?瑪贊的希望、悲傷、傍偟、成長,以及,如何面對生離死別。

誠意推薦。

又,漫畫己被拍成電影Persepolis呢。

8 則留言:

Blogger70th Floor 提到...

嘿嘿嘿
1,2,3,4
我都有喎
最喜歡第1果本

:)

匿名 提到...

same. i bought 4, the 1st being the most impressive. highly recommended.

匿名 提到...

film website

the filme now made into a film, condemnation by iran is inevitable!

匿名 提到...

我都嘿!

Samsara 提到...

咦,竟然有咁多人睇依套漫畫,我仲以為佢好冷門添。

我幾年前已經打書釘睇完,睇到最尾,真係好悵然。今次在書展終於買左返屋企,人生有時真係仲精彩過故仔。

不過我同一個英國人傾計,佢太太係伊朗人。佢去過伊朗住,仲識波斯文。

佢話伊朗反而唔會好似中國咁貧富懸殊,又話伊朗既女人其實唔係好似想像之中咁低,比如伊朗最出名既導演係女人,英國出名既導演一個女人都無;而伊朗國會既女性比例比英國高...

PK_哥哥,請問Persepolis套戲可以係邊度睇呢?

匿名 提到...

遲d會上或者有碟掛,等下囉。

Blogger70th Floor 提到...

各位有冇覺得我個頭同1st 個頭好相似呀
頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂
好在冇人話我「好世界好相似設計」je
(我挑釁x先生呀吹咩)

Blogger70th Floor 提到...

丫今日有d低能哩添
可能因為同二佬講明左想走人啦
(Doe a deer a female deer Ray a drop of golden sun Me a name I call myself ...)