2008年1月25日 星期五

致:Barry師兄

師兄:

又可以見到法師,真係好開心呀!

多謝師兄寫返法師既法句經課堂既教導出來,等多d人可以得益,昨晚既故事貪婪的比丘很有趣呢!

我來緊有好多堂都上唔到呀,唔知師兄上唔上到堂呢?唔知有無時間寫返d故事出來呢?

多謝晒!

7 則留言:

kenkachemhazard 提到...

致Sam師姐: 你去見那位法師?

seikomatic 提到...
作者已經移除這則留言。
seikomatic 提到...

師妹,

唔明呢個故仔講乜?

除非話【優波難陀尊者就系個大菩薩】,因為佢身體力行教人唔好貪婪:用 拖鞋木杖水壺換袈裟,自已力走令人因貪起爭論不休的天鵝絨地毯,善哉非大菩薩耶?

Barry 提到...

師姐,

昨晚都有上堂,網上兩篇的故事其實是轉載自達摩難陀法師的《法句經‧故事集》(http://www.budaedu.org/story/)。
「貪婪的比丘」很有意思,除警惕我們要以身作則外,更讓我們知道不可單憑外表作出判斷。雖然放工後感到疲倦,但能學習點佛教道理都是十分值得的,返學時都會很開心。

Barry

Samsara 提到...

Kenka哥哥:我上緊志連夜書院既法句經,法師係來自斯里蘭卡既Ven. Dr. Kakkapalliye Anuruddha

大師:哈哈,法句經既故仔好純樸,無咁多twist。昨晚法師仲有一個好重要既教導,等我寫返出來。

師兄:我來緊成個月都上唔到堂呀,法師好思鄉咁,可能又係四月就完左個course,咁又要等成九月尾先再見到佢啦。法師山長水遠來香港傳法,香港人真係有福。

匿名 提到...

SAM姐: 志連夜書院! 小9好有興趣播! 下次見面要指點下小9啦!

Samsara 提到...

On Dog哥哥:志蓮既法句經真係好好、好好嫁!上依個啦,又無功課又唔駛考試温書,故仔又得意,法師講既道理又成日都會有當頭棒喝既效果。

次次上完堂,本來好心煩意亂又迷失都會放鬆返,真係心靈加油站,我已經上左兩年啦,就算病病地都會去,因為就算好愁,上完堂一定會開心返。

不如飲早茶丫!