2006年12月4日 星期一

黎智英

看完黎智英的訪問,一下子有很多感覺,八九民運的熱血,便利這本鹹書,對鍾欣桐事件雖道歉但不認錯,狗仔隊,蘋果速鎖火燒十億,黎智英竟然是天主敎徒!

黎智英談傳媒十分有趣,他說傳媒是生意不是使命這樣o野我都預了,如果為了使命就辦了信報啦,又點會一開始就買了彩色印刷機?還記得以前的報紙是黑白的嗎?只有少數幾版有彩色相,其他版面最多就是在標題,廣告上套紅.蘋果一出就是全彩色印刷,當時都真是幾震撼.

不過黎智英話要慢慢改變現在很賤的報導方法,咁就真是要放長雙眼了,有時行過報紙壋真是覺得香港都不知發生了什麼事,點解咁核突的雜誌都有人買.

但講到尾,到了今時今日都不賣中共帳的報紙仲有多少?有時朝早看電視的報張社論謫要真是聽到耳都側,d報紙又可以擦鞋成咁.前排信報賣盤引起一片熱烈討論,但我想如果有天黎智英話不做我仲Panic.到時都真是不知去邊揾d反對意見.

所以黎智英加油呀!等你攪一份又多人看,又賺錢,又不”賤”的報紙!

另外如果黎智英真真正正地向鍾欣桐事件誠心道歉就最好,咁便利又真是離曬譜,黎智英明明不嬲都勇於認錯嫁,做什麼在這件事上就偏偏好似好似好委屈咁,講了兩次話某報做足七日頭條,仲誇張過世界大戰?人地方向報都衰甚至仲衰都好是人地的事,咁你衰就要認,打就要企定.

黎生,咁先至夠man嘛!


P.S.有興趣睇訪問的朋友請去思哲以下的Blog:
http://wanszezit.wordpress.com/2006/12/03/%e6%99%ba%e8%8b%b1%e9%a3%af%e5%b1%80/

沒有留言: