2006年12月16日 星期六

新年願望

台灣才女吳淡如講過,一個女人要保持心境年輕,就要一年學一樣新o野.她自己都身體力行,拉丁舞,MBA等,真是一年學一樣.

我都幾讚成這個講法,已經學了游水同滑雪.


其中學識游水真是帶給我好大的滿足感,因為我其實中學7年都有游水堂,全班同學只有我一個不識游水,次次PE考試阿Sir都是隻眼隻眼閉咁比我Pass.他怕了我,不通要我成績表肥PE咁樣衰咩!

我都試過join course學,不過都不成功,不識游水成為我是運動白痴的象徵. 終於,兩年前給我揾到明師,八堂學識. Horay,真是開心到我成半年連冬天都個個禮拜都去游水!

咁我來緊想學的o野就是:
1. Roller Blade (趁我仲"達"得)
2. Visual Basic
3. 騎馬
4. 一樣容易學的樂器 (未想到乜樂器)
5. 畫木顏色畫

6. 巴利文

不過現在最想學的是倉頡,真是估不到咁難學,我以為今年之內會學識,結果2006年只剩2星期,仲係有好多字不識打...

好,我要在二個月之內做到我手打我心. 下年二月再Evaluate.

2 則留言:

匿名 提到...

我係“我手寫我口〞,加上yahoo dictionary 去寫 Blog ...

初次見面,多多包函 :)

Samsara 提到...

始終離我手打我心差很遠.

1. 再skim一次倉頡輸入法書
2. 打文練習

五月再evaluate.