2007年4月23日 星期一

悅讀

在依家這個科技發達、資料爆炸、娛樂豐富既世界,我地點解仲要咁老土,要睇書呢?

書既好處係可以隨身帶,如果你永遠放一本書在身邊既話,咁等車、塞車、等人既時間都好容易打發,吾會悶.(Well,打機聽歌都可以anytime,anywhere.)

書係可以走入另一個世界,無論係科幻小說既未來世界、思想巨人既世界觀、科學家既最新宇宙創生理論、心理學家對人性既分析、才子對時事既精闢見解,都可以在書中揾到.(車,關我乜事,又無得加分、加人工!)

一d比較複雜既慨念同論點,係吾容易用語言來表達.但寫在書上,可以將整個思路娓娓道來;讀者一下子睇吾明,又可以在覺得困難既地方睇多次.原來,有人咁勁係咁樣諗既!(人地點諗關我乜事.)

書既世界分分鍾大過人界,就算兩個人都話自己鍾意睇書,講返鍾意既書,可以無一本相同.有人係咁吾同,係咪好得意?(互聯網仲大,仲快.)

有時候,思想同觀點吾係三言兩語可以講清楚,又吾一定可以好似報紙雜誌咁,今日發生既事,聽日就出評論.思想係需要沈澱既,書,係一個好好既媒介.(都過左去既事,仲有人記得?仲有人有興趣?)


嗯,其實我講乜,都一定有人可以講到d野來反駁,只係想講,識字又喜歡閱讀既人真係好幸福,因為,佢地吾會比身體既籠牢困住,可以隨時遨遊古往今來.

閱讀日愉快!

沒有留言: