2007年4月22日 星期日

灣仔趁墟

今日,第一次去灣仔有機農墟

墟仔細細,真係有一種同周圍既高樓大夏完全吾同既純樸鄉村味道.

佢地都係本地既農民,將自己用心栽培既有機蔬菜親自攞來買.

有d檔仔放左農民張相出來,而佢本人就站在個banner下面買菜.以前在日本既超級巿場會見到有d農產品會放個農夫張相出來,多數d農夫都笑得好開心同自豪,好似講話:「睇下d菜幾咁靚!係我種出來嫁.」估吾到香港都會有.

果d菜,真係好翠綠,上面仲有少少泥添呀,好明顯係今朝先摘既,好新鮮呀.

佢地在幫你磅菜之前,一定會順手摘走d無咁靚既葉,緊係啦,依d係佢地引以為榮既產品,一定要以最佳面貌到客人手中.佢地除左有好開心同簡樸既笑容奉送之外,磅完之後,又多數比多兩條菜過你.

果度無人用新膠袋,都係循環再用d百佳,惠康膠袋,所以,都係自備購物袋啦.

有個婆婆仲得意,我地擺左d菜在個磅度,佢望左一輪,攞左個天平秤出來,話:「我好蠢嫁,學極都吾識用d磅,只係識用依d古老秤.我個女就識用,不過去左買飯.」

哇,婆婆你一d都吾蠢,d只有刻度既天平秤都識用,比我就真係吾識就真.不過,我都特別小心check下婆婆有冇找多左錢.

價錢,就係貴d嫁啦,有機耕種既成本好貴嫁.比如果d有機黃豆肥,就貴過化肥五六倍,又因為吾落殺蟲劑,要多d人手來人工除蟲嫁.大既$16-20一斤.種類有羅馬生菜,西生菜,橄欖菜,白蘿蔔,油墨菜,西芹,紅菜頭...

特別推薦車厘茄,有機車厘茄真係好好好好好味!飽滿多汁,仲有好濃郁既番茄味,原來真正既番茄係咁既味既,好香呀.

依個墟馮星期日在灣仔稅務大樓旁既灣仔告士打道花園,時間由11:00 am- 5:00 pm.本來賣埋下個禮拜就完嫁啦,不過依家延長到今年年底.

得閒就去幫襯下啦,健康好味,又有人情味!

6 則留言:

渣估 提到...

請問有冇通菜賣嫁?

我最中意食通菜嫁勒! 尤其是馬拉盞炒通菜!

匿名 提到...

見妳咁enjoy, 我都想同屋企人去喎!

匿名 提到...

渣估兄,

通菜...好似係唔係時候呢...AK prefer蝦醬炒...好過椒絲腐乳...

Samsara姐姐,
AK唔prefer士多啤厘,車厘茄成為左好既替代品...

火鶴 提到...

sara, 你買嘅, 係心機嚟架, 你識欣賞, 佢哋當然開心啦.

人大咗先至會鍾意食菜, 依家, 除咗潺菜之外, 樣樣菜我都鍾意食.

通菜, 最緊要惹味, 無論蝦醬炒抑或馬拉盞炒, 都好.

sara, 我成日覺得你係一個世外高人.

Samsara 提到...

你地個個都可以吃通菜既?我一吃就實抽筋,正一抽筋菜.

渣老闆:無通菜,依家未係時候,要遲d先有.馬拉盞椰菜苖都好食.

On Dog哥哥:去啦去啦,支持本地有機農業.

AK哥哥:超大士多啤厘超好味,仲有糖心添,不迥都一樣未到時候.

火大俠:我係俗人.不過網上真係好多高人奇人.

渣估 提到...
作者已經移除這則留言。