2007年5月20日 星期日

下雨

在射鵰中講到蓉兒知道靖哥哥一定要回大漠聚華箏公主,大家終要分手,便爭取同靖哥哥一齊既每分鐘,每日都要跟佢一齊,直到自己支持吾住才去睡覺.又到處撩事鬥非,希望同靖哥哥有多d共同經歷,供以後回憶.

一日下起雨來,行人紛紛向前跑,但蓉兒卻仍慢慢走.

既然前面一樣落雨,咁,跑去前面又如何?

讀射鵰係我小學既事,但係對依個故仔好深刻,我直頭好似可以見到前面灰濛濛既雨.

有陣時落雨我都會諗,我地又做乜要向前跑呢?前面咪一樣都係度落雨.

28 則留言:

野孩子 提到...

下雨時向前衝,已變成了條件反射動作。就像人們判斷事情的是非黑白,漸漸也變成了條件反射動作一樣。

匿名 提到...

我自細都係咁,下雨由佢照頭淋,唔會跑的

C.M. 提到...

香水姐姐:

心中的雨,倘若下得比外面的雨大,自然看不到外面的雨。

姐姐,看,灰濛濛的雨之後,一定是天晴。

Johnny Thunder 提到...

很好的文章。

匿名 提到...

Samsara姐姐,

執筆,忘言;投筆,亦茫然...

這一篇...

ah-yun 提到...

我不太喜歡射鵰﹐因為看時會很激氣……

我不太喜歡雨﹐會令人心情失落。下雨天﹐會喜歡躲在家中。

向前跑﹐是會了快點找到有瓦遮頭的地方。不過﹐我明你說什麼…… 以前我是那種快快跑的人﹐不知怎的﹐最近…… 覺得沒有所謂了。

不過﹐真的很討厭雨。

火鶴 提到...

又話除咗副成寸厚嘅眼鏡外, 乜嘢得著都無?
嗱嗱嗱, 依家咪學到嘢囉, 姑姑.

是否, 你希望外面的雨, 掩蓋你心中的雨呢?

匿名 提到...

Sam姐:
又謝勒!

這POST令小9又想起蘇軾既:

定風波

莫聽穿林打葉聲,
何妨吟嘯且徐行。
竹杖芒鞋輕勝馬,
誰怕?
一簑湮雨任平生。

料峭春風吹酒醒,
微冷,
山頭斜照卻相迎。
回首向來蕭瑟處,
歸去,
去無風雨也無晴。


當中 "竹杖芒鞋輕勝馬,
誰怕? 一簑湮雨任平生。"

和妳講的不同, 又有同曲之意!

Blogger70th Floor 提到...

係呀
前面都係落緊雨呀
不過呢
你唔係傻架嘛
點解你要向前跑呢?
因為你見到前面有有得避雨既地方丫嘛
所以
比前面既雨dup
只係一個過程
到達避雨既地方
先係目標呀師姐

振作振作 go go go
我地一齊朝著避雨既地方跑
***我唔dup得架,我d頭髮會孿架比雨整濕,所以,跑啦師姐

seikomatic 提到...

Sam 師妹,

下雨匆忙,可能系:
(1) 身邊的她/他/它拉著你;
(2) 後面的她/他/它推著你;
(3) 避雨系norm,霖雨是要勇氣;除左肺炎同酸雨,就系人家的目光;
(4) 霖雨果沖花灑唔同,唔系好習慣著住衫同當街花灑;
(5) 大大大的陽光和灰暗的下雨天都好㊣。大陽光令俺想起從前旅行的日子,灰暗的雨天可以在溫暖乾爽的房間中聽音樂,又好有日本feel..最討厭就系平日,好「平」既日子。無喜無怨既.....

Samsara 提到...

其實,我始終係好吾鍾意落雨,吾鍾意個灰濛濛既天.

點解要跑呢?之我仍然覺得依個問題問得幾好.除左前面可能有地方避雨之外,應該仲有更好既原因.

而事實上,一切其實都係睇自己既心境.

Blogger70th Floor 提到...

> 點解要跑呢?之我仍然覺得依個問題問得幾好.除左前面可能有地方避雨之外,應該仲有更好既原因.

身材勁索的我夏天成日著好薄既白色連身裙
條裙一濕呢就......
㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣

呢個
算唔算更好既原因?

跑啦師姐
d 男人係咁望我心口丫

(有冇笑微微呀你?我為你而出賣色相丫師姐)

阿爾伯特 提到...

題外話

林黛玉離世,真是有點可惜....

C.M. 提到...

既然危樓姐姐都肯出賣色相,拿,咁小弟都犧牲下,等我換番件白色雞翼袖背心,然後雨中漫步,濕濕身身,個感覺真係好... “佬”...

火鶴 提到...

咁, 我又學劉華著件白恤衫一路淋雨一路唱(冰雨)..
唔.. 我份CV可以寫我有劉華經驗嘞.

學 霖 山 莊 提到...

希望在明天

Samsara 提到...

多謝各位,我只係依排太忙太多鑊爆,諗多左.網上真温暖,我真係有笑嫁.

咁多人係雨中狂奔...等我望去窗睇真d先.

匿名 提到...

遲到添...我返黎啦...

落雨呢...著多件衫,唔好凍親...病左最辛苦係自己呀...

除左黃蓉,我仲鍾意任盈盈

seikomatic 提到...

If you haven't see this..there will never be a point of reconciliation.


http://www.youtube.com/watch?v=QoEPiquKLh8

匿名 提到...

SAM:

當時黃蓉所關心的不是她身在何處,而是她對未來的悲觀估計(她對郭靖的情有無助之意)。我估金庸先生是想表現出一個絕世聰明的人也有弱點的(她對愛情的痴)。

對於你的失落(無助),有好多關心你的人(網友們)在為你打氣。快d加滿油,向前衝吧!但記得要冷靜處理,事情會變好的。”希望在明天吖嘛。”
我好辛苦咁找到了首歌的歌詞(找唔到首歌的連結),心煩時默默地在心想吓,希望會令你放鬆d!【嚴重警告:千期咪唱,會俾人打架。(尤期係我哋呢d五音不全的動物)】

RAINDROPS KEEP FALLING ON MY HEAD
Raindrops keep falling on my head,
And just like the guy whose feet are too big for
His bed,
Nothing seems to fit, Those
Raindrops are falling on my head, they keep
falling!
So I just did me some talking to the sun,
And I said I didn`t like the way he got things
done.
Sleeping on the job.Those raindrops are falling on my head, they keep
falling!
But there`s one thing I know
The blues the send to meet me,won`t defeat me,

* It won`t be long till happiness steps up to greet me.
Raindrops keep falling on my head,
but that doesn`t mean my eyes will soon be turn-
ing red.
Crying`s not for me `cause.
I`m never gonna stop the rain by complaining
Because I`m free nothing`s worrying me*

(Repeat*)

Samsara 提到...

豬豬妹妹:
我都鍾意盈盈呀,金庸筆下d女人,吾係花瓶,就係心理變態,無乜好似蓉兒同盈盈咁有腦又可愛.

大師:
社會要有量度同包容囉我諗.不過真係未睇,等我遲d攞來煲.

麥太:
我個腦依家play緊首歌呀,緊係mute啦,我都吾想比人掟野.

你真係好,忍到我咁多年,好感動,嗚...

匿名 提到...

Sam:

其實,我都想同你(及d朋友)講同一番話。每人都有好多缺點,好似我咁,火爆,固執,懶惰等等(好啦好啦,唔好要我挖得太深,好無面子架!)你哋都仲會用你哋的寶貴時間理吓我d"嘮騒"(發話)。

Samsara 提到...

麥太:

Well,你知就最好啦.無辦法,我地都心地善良嘛.

匿名 提到...

bwl8Bc Your blog is great. Articles is interesting!

匿名 提到...

bGVRQt Wonderful blog.

匿名 提到...

Nice Article.

匿名 提到...

Nice Article.

匿名 提到...

Good job!