2008年5月27日 星期二

樹 (二)

樹的圖像

依本書,真係好好睇呢!

原來呢,森林係地球既肺就人人都知,但係其實地球一半既氧氣都係由海洋中既algae在光合作用之下製造出來嫁。森林大火一方面破壞,但係依本書既主人,一棵花旗松就係依個時候出生呢。大火其實每二三百年就發生一次,但係森林中千幾二千歲既老樹有好多,即係講,有好多樹既樹皮夠厚,可以防火。

咁,燒晒森林又有乜野好處呢?都有嫁   

(1)燒晒d高樹,等樹苖可以照射到陽光,有陽光樹木先可以有光合作用,生產糖份,糖份唔止提供樹木能量,仲可以轉化為澱粉同纖維。   

(2)燒出來既灰燼,其實有好豐富既肥料,等小樹笛可以快速成長

森林呢,真係可以浴火重生。



原來差唔多所有既樹根上面都會有Fungi同佢共生,共生唔同寄生,同生係對雙方都有利益既。Fungi可以生得好遠,幫助樹根吸水,仲會製造出天然既anti-biotic,幫樹殺蟲殺菌。而樹木就為唔識光合作用既Fungi提供糖份。Fungi係乜野?香港腳就係因為Fungi,而我地食既東菇磨菇,甚至美食之最松露都係Fungi。

講開又講,松露生在地底好深既地方,同松樹杉樹共生,原來佢可以產生雄激素,佢既味道可以引各種生物將佢由地底挖出來,等佢既苞子可以傳播...亦都因為咁,只有母豬先可以揾到松露出來,公豬唔得...

樹同樹仲會有夥伴合作關係,佢地既根會連埋一齊,互相傳送養料、水同antibiotics;當一棵樹比害處襲擊時,仲會發出信息警告其他樹,其他樹呢,就算未有害蟲走來,都一樣會生產antibiotics來預防。- 所以,森林真係antibiotics既天然工廠,所以科學家對消失中既熱帶雨林真係痛心疾首,因為入面分分鍾有防治各種絶症既antibiotics在入面,靜待人類發現。



我地依棵樹,結果在500幾歲時就死左,有好多樹,係可以活到幾千歲呢。

點解樹會死呢?一來有個紅心女皇候群症,樹越長越高,越長越大,需要既營養越多,亦都需要將水引上越高既葉子,佢已經有成60米咁高,即係20層樓...當樹負擔唔到時,佢就會慢慢死亡。

另外一個死亡原因,就係病菌,樹如果感染之後無有效既辦法對抗,就會慢慢枯萎。有一種病毒,甚至令美洲栗子絕種。

又,大俠今次依張相呢,真係可以見到樹葉反射出金光呢;而且個構圖,又真係幾有西洋畫feel喎,特別下面攞住枝樹枝既細路。



人同大自然如果可以和平相處,你話幾好呢?

7 則留言:

學 霖 山 莊 提到...

呢篇好 宮崎 駿...
正...

Samsara 提到...

學霖哥哥:多謝,我都好鍾意宮崎駿呀,近排既哈爾移動城堡我好鍾意,佢有一場畫店舖入裏琳瑯滿目既貨物,真係好靚呀。

仲有,男主角依個貪靚鬼其實黑色頭髮都一樣靚仔呀,駛乜panic姐。

火鶴 提到...

sara,
呢張相影果D時做咗小小手腳,
出到嚟亦都係我想見到嘅效果.

Samsara 提到...

哇你真係用左好多心機!

Morca 提到...

金光閃閃多美麗~~

學 霖 山 莊 提到...

金光閃閃叫人迷...

Samsara,
我細個果陣, 無唱盤唱機...
但係就買咗 久石 讓嘅"大樹"
黑膠唱片...
叫鄰居大哥哥幫我dub...

都係因為: -
宮崎 駿 + 高畑勳 + 久石 讓
= 愛大自然 guarantee

Samsara 提到...

Morca姐姐:係呀,所以在山度發呆都幾好。

學霖哥哥:wow...日本歌這個嘛,我唔識呢,實情家陣完全唔聽音樂。