2009年3月7日 星期六

我說的...其實....其實....其實

又來?無錯,跑步這個話題真係講極都仲有,各位忍下我啦!

星期五本來諗住都無得跑嫁啦,中午去買飯時都淋到褲腳濕左,雨無止境地不停地落.....本來,係好哀怨地喃喃自語:「跑步先來落雨.....」

點知,放工時雨停晒,個地又吹乾晒,有得跑呀!....在依個寶貴的、難得既時間內,一直跑,一直跑,一直跑....跑到佢又再一次落雨為止....今次跑左跑到6.5公里,如果唔落雨,我係會繼續跑落去的...其實,心中仍然有聲音在叫囂;「你唔得既,跑一兩公里好啦,你唔得,你唔得。」Well,不過音量真係越來越細lu。

我平時有時會攰呀忙呀,諗住唔好去跑。但係,其實,唔係話你想跑就有得跑既,天會下雨,人會唔舒服....好似,跑步依件事本身就有d道理。


今次嘛,都係無計時。

Well,我載既錶係皮帶既,如果載住來跑步就會吸晒d汗味,很可怕的!雖然在個場內面有錶,但係,唔知點解,我總係記唔到到底上個圈係幾點幾分開始跑。

其實,有乜野話唔知點解呀,咁簡單既時間都記唔到,好明顯係因為我唔想記。

我跑步時唔聽音樂唔講電話,就只係跑。會聽到自己既呼吸聲,有時會有鳥叫聲同風聲(我跑得很慢的,唔會因為跑步速度而有風聲)....仲有,自己心裏面一刻都唔停既,不停地自言自語。

嗯,其實計時都好容易的,但係,點解我一直都抗拒呢?

好似,一計時就會令跑步變得無咁好玩。

個情況就好似你去旅行時,係跟團定自由行既分別。其實你去到一個景點,無論有冇一個導遊在度話比你知兩個鍾頭後集合,你自己行都係會用大慨兩個鍾既。但係,如果有導遊限定你要在2:30大門集合,你就要不停地睇錶....總之,不停地睇錶就會令你個行程無咁好玩;好似,因為要睇錶而interrupt左自己遊玩既心情,好似,一睇錶就會增加左壓力....總之就係會無咁好玩!

到底依個係只有我自己既情況點係其他人都會咁呢?大叔次次跑都會計時,我見其他網友個個都會記低時間,仲有人出埋Google Earth加埋GPS....係咪我有d古怪呢?


同朋友食飯,有人話,大叔之所以可以日日跑,係---因為佢有錢!

嗯,一聽就知佢無跑啦(當然,佢真係無跑亦唔諗住跑)。跑步這東西同酒、女人、大麻、海洛英依d野唔同,唔係話你攤在度比錢買就自然有快感既;跑步你係要先付出,付出、付出再付出,先至有少少收穫;而且,辛苦根本就係跑步既一部份,其實唔痛已經好好!依d野,同錢又有乜關係呢?....而且,就算我地依d平民,每個禮拜睇少一兩個鍾頭(無營養既)電視,而選擇行出去跑步,就算係日理萬機既忙碌香港人,都仲係可以做到吧!?問題只係你想唔想做,同有冇決心姐。樣樣都賴自己窮,咁,實在係富於香港特色既「錢係萬能」文化吧!


同朋友G傾電話,講到佢老闆十分婉轉地講比佢知,佢既presentation skills唔好,有時講到一舊舊,唔知佢想講乜!

哇,聽到d咁既評語,唔受刺激就有鬼啦!

傾落去,唔係準備不足,唔係對內容認識不足;而係,無信心!

點解會無信心呢?一直硏究落去,同童年既經歷有關啦當然!但係,依個其實呢,無乜關係的。雖然當年我地幼小無助無經驗,但係,家陣我地大個啦!睇返件事時,依到會明白到,嗯,人地咁無禮貌地講野,係佢無家教,係佢錯而唔係我既錯!

只要有依個認識就夠啦,唔駛揾返個死仔出來打佢一身,甚至都唔駛嬲佢。個重點係,依d在腦中不停地叫囂既聲音:「你唔得既,你唔得既,你唔得既。」-----都。係。錯。的。

都係一d不值一晒既小事,而令自己產生依d奇怪又self defeating既可惡聲音!

而且,講下講下,朋友G自己就講左出來,佢明明就有好多好多令人自豪既優點同成就!而且,G既一d極度善良既行動,令我依個身為朋友既,都覺得與有榮焉!亦都令我下到決心,做左件一直好驚而逃避既野。

G最後火紅起來,直頭出左action plan!決心要做好下次既present!仲話,要遲d同我update進展;仲話,同我傾得好開心!....哈哈,我咁都寫出來真係唔知羞!.....其實,我都傾得好開心!

嘿,正正因為我地唔完美,先至有成長。


(咁我既成長action plan呢?)

3 則留言:

市場維京人 提到...

你好利害,跑到 6.5公里。我還有段很遠的距離才可達到呢。

Juicy Runners 提到...

>>我跑步時唔聽音樂唔講電話...

一路跑一路傾電話?勁!(想起年年渣馬起步時都會遇上很多邊跑邊勁吹水既勁人!)

>>講到佢老闆十分婉轉地講比佢知...

十分婉轉! 已經是萬福了!

嘿,正正因為我地成日覺得自己唔完美,先至有問題。

Samsara 提到...

維京人:哈哈,真係講出來都唔好意思,我跑左成五年先至跑成咁...練習時要一步一步來,唔好急呀,我地仲有排跑嫁嘛!

On Dog哥哥:嗯,這個嘛,我覺得無論樂觀定悲觀都有問題,我係想:「如實觀之」。

比如G姐姐咁,老闆既評語令佢覺得好大件事,灰晒,好似自己做左咁耐人咁耐野都無樣惦---依個唔係事實;但係如果我同佢講,佢presentation好charismatic好有drive,依個亦唔係事實。

比較真實既情况係,佢既工作基本上做得好好,甚至有D位比同事優勝,但係佢真係唔夠信心,所以在壓力下(比如做presentation時)會表現出來。

但係,佢依家無信心唔代表佢一世都要係咁,講野時點樣換氣亦都係學得識練得到既野.....所以佢打算問佢老闆有乜野意見等佢可以改善,仲會日日大聲講報紙,仲會跑步練氣,再加上Samsara醒佢既獨門招數.....(嘿嘿,G姐姐,你個Action plan比我寫晒出來,唔做都唔得嫁啦。)

承認自己既問題,勇敢面對,諗方法儘全力解決,然後將得失成敗置於腦後---四它!