2009年3月16日 星期一

牢獄

牢獄在邊呢?

或者就在此時此刻此地。

依一部,係我睇過既記錄片之中,其中最好既一部。

花52分鍾,睇下真正既印度,真正既牢獄,同,真正既自由同解放。


Doing Time, Doing Vipassana

--- by Karuna Production Ltd (Karuna = 大悲心)

英文旁白,中文字幕


有關資料。

5 則留言:

Barry 提到...

師姐,
一齣很有意思的記錄片,多謝分享。

seikomatic 提到...

睇完,師妹,不過?

幾萬人搵到【真主】,一樣可以咁開心?唔系內觀都得架?

究竟內觀,觀到咩啦?

如果從憤怒,失望,痛苦中觀到一息的寧靜,當然歡喜隨淚,但觀到之後典呢?出內觀境界之後又典呢?觀完之後肉身仲系牢籠中,雖然可說分別只宥於一扇牢門,精神飛翔又算唔算阿Q 精神呢?

觀萬物本性?本性系咩呢,系寧靜,寂止?空寂之後呢?死寂無盡的悲哀,孤獨萬劫....

如果系空,系無常,系無我。唔駛【觀】俺都識都知,都識,都明白,咁典解仲要觀呢?

俺真系好想你可以分享下內觀的感覺,心路,所得。有無d具體d,實在d既分享呢?

Samsara 提到...

師兄:我係打足十日禪果晚睇既,全程忍忍忍忍忍忍.....

大師:我呢,在農曆年去十日內觀禪的,依家打內觀禪左1.5月,乜都見唔到,我亦唔識飛天或者上到非想非非想境界。

不過,打坐時有乜體驗都是次要的,the whole point of meditation is self-improvement,既係話,你落坐之後,有冇開心d,有冇對人好d,有冇少d發脾四,之類之類....

大師,收到,我會寫我具體的體驗的!

Samsara 提到...

又,你唔需要信我的,佛都唔係叫你盲信...佢係叫大家:Come and see.

kenkachemhazard 提到...

精工大師: 內觀是戒定慧的正定, 在正定中得到的寧靜固然有其妙用, 但更重要的是證得智慧.

從書本上得到的是資料, 口頭禪, 沒親身體驗到的所謂智慧並不牢固. 孔子都有話, 學而時習之, 才會得到真實有用的智慧.