2009年3月29日 星期日

佛學入門

Ven. Annuruddha法師在香港曾經教過一個佛學入門,依家我上緊法師既影帶班。

Barry師兄好有心機,每一次上完堂之後都整理好notes,好值得睇。





5
6

願正法久駐。

4 則留言:

市場維京人 提到...

果然色即是空,空即是色!

匿名 提到...

姐姐,最近算是考了一次〝試〞,失敗告終,很辛苦。

一向以為自己總有點點慧根,誰不知始終都是凡人一個。始終都是受不了〝考試〞的挑戰。

Samsara 提到...

獅子哥哥:肥佬之麻,我都成日肥佬啦,未再來過囉。

乜野係慧根呢?我呀,都好想,比如我已經累積左好多好多慧根,在我掃下地呀,又或者人地講兩句佛經我就丁一聲,得左,唔駛煩惱...

但係,有冇咁便宜既事先?都話無free lunch啦。而且,好多真正有價值既野,都係要靠自己努力努力再努力,先至可能有d結果咋。

唔緊要啦,唔難既野根本就唔好玩,講明係難既,就梗係有失敗既時候啦,再來過!

不過,我依度講既只係指,正當而應得既野嫁咋,有d人有d事無得勉強,仲有好多野,根本諗都唔應該諗...咁囉。

匿名 提到...

hi

我想知多啲佛學嘅嘢,可唔可以寫多啲關於佛學嘅嘢?

Thanks in advance

:O