2006年12月15日 星期五

小氣老闆

今日真是十分興.

事緣Christmas Party我下面有一Team 人全部不去. 我老闆Michael其實一知道他們不去已經即時發難, 問我點解.

咁這份工我只是返了三個月,有人杯葛就當然不是沖我啦. 我就唯有轉述返Team Leader阿June講比我知的原因啦. 事緣上年的Christmas Party非常 Cheap. 在Yacht Club攪Pool Side Party. 大風到癲仲要不夠食物, 食到半路就已經毋o野食; 最大獲是d生蠔不乾淨,有十幾人肚痛,仲有兩個人入院! 講真我聽到都有d驚,都明白她們點解不想去.

但係我老闆不明呢, 話今次轉了地方,不會有事.係就係轉了地方,但係去海邊仲要係露天呢! 而且間酒店在南區我地仲貪平揀星期三去, 星期三跑馬呀, 銅鑼灣塞車到嘔呀!

結果呢Michael 就自己去同個阿June講, 結果傾到好僵. 於是Michael 又來同我投訴阿June, 阿June又來同我投訴Michael.一個是我上司,一個是我下屬,我夾在中間都唯有用心耹聽啦. 咁兩邊都堅持己見, 聽完之都係末解決. 結果June條Team都是毋去.

咁前日Christmas Party 都完了我都唸住大家都算了,結果Michael今朝send email來話June成條Team都有Attitude problem,因為他們不Care去Christmas Party. 要我Don’t take it personally, 要我improve這條Team的Attitude.

咁都話o吾Personal? 仲要小氣到玩秋後算帳!何況June平日真是交足功課,又肯幫手,我剛剛先有人辭工,要June條Team幫手頂住, June一d都無託手肘.

參加Christmas Party又不是工作的一部份, 個Staff做到o野咪得o羅, 駛不駛咁小氣呀!

2 則留言:

匿名 提到...

你有無睇 "墨攻" ?

小氣與忌才是所有華人老闆的必須條件 !

Samsara 提到...

但係我老闆是英國人來喎...