2007年3月1日 星期四

石頭記

作詞:邁克/陳少琪/進念二十面體 
作曲:劉以達

看遍了冷冷清風吹飄雪 
漸厚鞋踏破路濕透
再看遍遠遠青山吹飛絮 
弱柳曾獨醉病消瘦

聽遍那渺渺世間輕飄送 
樂韻人獨舞亂衣鬢
一心把思緒拋卻似虛如真
深院內舊夢復浮沉
一心把生關死劫與酒同飲
焉知那笑晏藏淚印

絲絲點點計算 
偏偏相差太遠兜兜轉轉 
化作段段塵緣
紛紛擾擾作嫁 
春宵戀戀變卦
真真假假 
悉悲歡恩怨原是詐
(花色香皆看化)


15 則留言:

Gideon 提到...

你係咪明哥 fan 屎呀?定只係鐘意呢首歌/詞呢?我覺得明哥聲線係好磁性,但佢個格對我黎遘實在太妖喇。。。

Samsara 提到...

Fans啦緊係,當年石頭記一出,驚為天人...

匿名 提到...

「流冰滾族」都好正

匿名 提到...

上面係魔術師...

火鶴 提到...

明哥!
如果我話我愛明哥, 咁, 會唔會有人懷疑我嘅性傾向架?
我都係鐘意阿達多D. 大夫.. 我係咪有咗jak...

Samsara 提到...

數怪哥哥,當年明哥仲要係留長頭髮,用咪stand唱歌時仲要好風騷咁撥頭髮,d頭髮仲要好靚,何解一個男人可以用美麗來形容,真係毋天理.


火大俠,又係依個反應.點解話鍾意明哥就比人懷疑性傾向,鍾意哥哥又冇問題呢?哥哥係另一個美麗的男人.

吾知點解有達達係度就會好睇d,雖然成埸佢不過係吊住個結他撥兩撥...你依d劇情又咁記得,真係笑死我呀部戲.

好啦,就講性傾向.

渣估 提到...

黃耀明以前係基督徒, 自從睇左法斯賓達等電影後開始迷惘, 經歷了一場的信仰危機。

以上應該是在明報周刊讀過, 作者好似係何秀萍(定係周耀輝?)...

匿名 提到...

Samsara姐,
當年火爆如AK者,比較偏愛Beyond...之後大學因為當時女友迷上達明,所以AK聽返轉頭先至重新認識達明...偏門地最鐘意「皇后大盜」...

Samsara 提到...

明哥仲要曾經係基督徒,咁就仲大件事,除左被歧視,仲要驚地獄火.

法斯賓達係導演?電影d野我吾熟.

Samsara 提到...

AK哥哥,

我有個friend係明哥死硬fans,佢男友(生化博士,而家佢老公)都唯有鍾意埋一份.

達明未開演唱會之前,未有一塲叱吒既,我個friend恨睇到發燒,生化博士結果天價bid左兩張超前既飛同佢睇.仲要臨開塲打比我比我聽吓有幾嘈添,你睇吓依d人對我幾好呀.

我同你倒轉,果時最鍾意達明,到家駒過左身,再聽返d歌睇返歌詞,先發現原來依對band都真係伴我成長,都諗如果家駒如果仲在生,Beyond會點.

火鶴 提到...

sara, 我一直都唔係Beyond fans, 不過我都有相同感受, 依家聽番果隻「遙望黄家駒不死音樂精神」紀念碟, 都會聽到眼濕濕.
當時, 其實我係鐘意聽 Raidas 多D.

Samsara 提到...

Raidas...仲有太極呢.

其實我出來做野之後已經好少聽歌,而家聽返d舊歌,真係懷舊多d.

而Beyond呢,真係有一種失去左先知道冇左d乜既感覺.

我反而Beyond三子近幾年既演唱會都有去睇.依家呢,連Beyond都解散埋,真係緣聚緣散,變幻才是永恆.

匿名 提到...

radias:別人的歌,傾心,傳說,吸煙的女人
太極:欠,迷途,紅色跑車,全人類高歌,每一句說話,留住我吧
特別介紹: fundamental的流亡舞影

並祝香水妹妹明天成功達標

渣估 提到...

勁! 竟然仲有人記得 Fundamental!!

Samsara 提到...

流亡舞影真係吾講吾記得,太極仲有Crystal.

我仲諗起Blue Jeans果首住家男人,有林掁強到肉歌詞,憶蓮+Blue Jeans仲產生好爆炸既化學作用,勁high.

都係數怪哥哥心水清,都達標嫁,又無抽筋,又無超時比人開路時掃上車.