2007年3月25日 星期日

My Favorite Things



冬日暖陽。the missing piece。早晨tall cappuccino。洋甘菊。烏黑長曲髮。露齒笑容。哈哈大笑。小釂晚上七彩玻璃光影。日落晚霞。絶品好茶。白玫瑰。明亮眼神。草香。佛手柑。牽手。狗。兔。乾淨床單。柔軟漂亮手帕。佐雄。黑朱古力。原柆杏仁朱古力。棉質衣服。超鬆闊褲。舒服涼鞋。Fila。布鞋。京都。梵高。Monete Water Lily大袋。silver case watch。紅色cushion。小盆栽。下午茶。書。橙。車厘茄。超大strawberry。雪榚。睡覺。歡樂早場。BB臉朱done。老友吹水。閃電。秋高氣爽。星月夜。木顏色。粉彩。四人同遊。顏色。大樹。苿莉。水滴。柯特利夏苹。

10 則留言:

seikomatic 提到...

I Loooooooooooooooove all the songs of this firm!!!!!

Samsara 提到...

meeeeee 2222222.

climb every mountain, sound of music, edelweiss, something good, sixteen going on seventeen...

C.M. 提到...

香水姐姐:

有幸得見你有喜歡的歌了。

學 霖 山 莊 提到...

這個假日很疏肝...

Samsara 提到...

CM哥哥,

我係有鍾意既歌嫁,不過如果你要我一世都吾可以聽返依d歌,我都冇乜所謂炸嘛.


學霖哥哥,

好似真係好疏肝...到今朝遲到喎...

學 霖 山 莊 提到...

敝...

:0

o 嘴一個...

C.M. 提到...

疏肝...? Sorry,唔明...

Samsara 提到...

疏肝既係學霖,吾係我,可惜.

雖然我就放假,不過吾係去玩,我的人生依兩年真係好認真.

李杏嵐 提到...

原來咁多人鍾意Sound of Music既歌,我都唔例外呀!喵媽媽由細俾我聽到大架!

(Sorry,我個留言好似遲左D,嘻嘻)

Samsara 提到...

Sound of music真係人見人愛呀!

吾遲,大家都中左blog毒,係咁上下.