2007年3月19日 星期一

自言自語

You've got to find what you love!

每件事一定有原因,那,為什麼呢?

如果繼續做一些自己不喜歡的東西,是否在謀殺自己的生命?

又,喜歡些什麼呢?

我的好奇心遲早會帶來災難,知道越多越沈重.

真係仲一定要清楚真相?

要來既始終要來,要走既始終要走.咁,咪來者無謂抗拒,去者不留?

天下真係仲有好多新鮮事.

要身心平靜定全力以赴?

如果真係有事呢?世事難料.

要分清楚真正重要的野.

要做自己真正善長的事吧!

又再希望天跌落來既指引嗎?明知只可以靠自己.

是不夠努力還是太努力?

中道,如調琴.

改善,不停地.


各位,不用擔心,我無事.我其實成日都寫依d類似既野,只不過係第一次post出來.

8 則留言:

阿爾伯特 提到...

有時一個人行開下,都不錯ga。

我自己就以Yoga作為靜心方法......

匿名 提到...

自言自語,有空時做做來 reconile 自己都不錯。

知道越多、了解越多;便更知已心。

隨緣消舊業,莫更造新殃。

tungpo 提到...

哦!不過,早都知道啦!

Samsara 提到...

你地好厲害,我都吾知自己講乜你地都答到.

Albert哥哥:我真係會一個人靜一靜.

Ernest哥哥:我成日都係咁做,不過進展吾大.

東寳哥哥:嗱,我今次真係吾信啦,你又點知呢?

tungpo 提到...

我只係早知你成日寫類似嘢啫。

Samsara 提到...

緊係講緊我成日寫類似既嘢啦.

你又點知呀?定係覺得我平時d野都係自言自語?

tungpo 提到...

後者。

Samsara 提到...

車,你舊係囉.

不過係真,仲會越來越厲害.