2007年3月28日 星期三

來不及收回的...說話

男人的自尊,有時候真係可以好脆弱.而且一句無心既說話,真係可以好傷人.

最深刻係有一次,有個男性朋友星期日早上十點幾打來找我...嗯,我仲未起身.雖然十點幾都係一個正常人應該清醒既時間,但係我依種需要八小時睡眠,平時又吾肯早d訓足既人,星期日係我既安息日.熟我既人根本吾會十一點前打來,因為吾會有人聽電話,就算聽,都有「起床氣」.

所以,我好真接地同佢講我咪起身,遲d再打來.我諗,我d語氣應該都吾會好得去邊.

結果,係好多年後,依位朋友先話返我知,果次佢好hurt,自尊心完全受創,所以好耐都無揾過我.

我其實真係好驚訝-

嗯,只係咁樣一句姐.
又,吾怪之得咁耐無聯絡啦.
唉,我真係連半夢半醒都要小心.
或者,應該記得打返比佢,咁未無d咁既誤會囉.

而且,依件事佢可以記咁多年,一定係有返咁上下打撃.講左出去既說話...真係已經收吾返.

同埋,阿P哥哥,雖然我當時無同你道歉,但係真係誠心一句:對吾住.


延伸閱讀:男人的自尊 

10 則留言:

ah-yun 提到...

其實呢﹐你有冇諗過可能係你既阿P哥哥在乎你﹐所以才…

又其實呢﹐當我寫o個個post 時﹐有好多野都冇講呢…

不過﹐o個日真係有點驚醒既感覺。

阿爾伯特 提到...

似乎個男仔都幾小氣,點出黎行走江湖?

Blogger70th Floor 提到...

其實
好多男人都......

Samsara 提到...

小雲: 都有可能,不過用吾揾我來表達,我會收到就有鬼.


Albert哥哥: 我最先都係依個反應,不過件事佢記左咁耐,對佢一定好緊要.

七十: 都...乜野呢?

Blogger70th Floor 提到...

小器同收埋收埋
麻 Q 煩呀呢 d 男人

火鶴 提到...

阿P哥哥有好大可能响打電話比sara之前曾經經歷過:
1. 猶豫不決
2. 心情大起大落
3. 心跳加速
4. 手心冒汗
5. 害怕唔知講乜
5a.又或者知講乜但係唔知點開口
6. 拎起電話, 又放番低, 來回重覆數十次

最後, 當佢鼓起咗最大嘅勇氣打通sara個冧巴時, 點知一大個sunkist lemon塞咗落佢個口度, 都咪話唔傷架.

Samsara 提到...

七十:

>>小器同收埋收埋,麻Q煩
好笑地,d男人都係咁樣話d女人喎.


火大俠:

你d想像力都好厲害喎,定係經驗之談先?都知你除左HAL之外都仲有野嫁啦.

火鶴 提到...

唏, 有邊個男仔未試過呢種心情吖?

Samsara 提到...

火大俠,

嗯,咁,機會係要自己把握既,下次咪會有多d勇氣囉.

一次吾得咪兩次囉,咁,盡左力都叫同自己有個交代呀嘛.

Arael 提到...

我覺得,如果他不幸看到你呢張post, 仲嬲啦。