2007年3月14日 星期三

我不吃...

不吃牛,因為怕瘋牛症---點死都好,都吾好死時個腦變漿糊.
不吃豬什牛什雞什,好臭.
不吃苦瓜,苦到喊.
不吃鳳爪---腳趾,仲要有指甲...
不吃魚腸,米田共來嫁.
不吃通菜,當晚一定抽筋.
不吃鴿,好似未出世既BB.
不吃鵪鶉,生劏活剝皮嫁.
不吃田雞,怨靈來嫁.
不吃肥肉,恨本吞吾落,即嘔.
不吃魚翅,鯊魚就絶種.
不吃泥鯭,佢地吃x大嫁.
不吃臭豆腐,根本臭到埋吾到身.
不吃白色魚生,第一次吃日本活魚刺身嚇親.
不吃蛇,好驚呀.
不吃兔,我又吾係狼.


我仲識人...
不吃荔枝,因為荔枝核好似甲由.
不吃辣,馮辣必咳.
不吃鱔,因為就算切成一陸陸,放落鑊到炒,佢都仲識係度扭.
不吃朱古力,一吃就生眼調針.
不吃所有綠色既食物,吾知佢膓胃好吾好.

仲有好多人...

21 則留言:

匿名 提到...

我簡單好多,剩係食人......重要連骨都食埋 :)

Raymond WOO 提到...

瘋牛症的病人,大腦組織會呈海綿狀而非漿糊狀,因為大腦皮質會產生很多的空泡,你應該會見到一個又一個的空泡才對。所以不用擔心。:p

匿名 提到...

「咸魚青菜,各有所愛」...雖然AK成鬼日俾人話挑食...不過...有一個基本既挑選規則...就係「唔熟唔食」...:)

學 霖 山 莊 提到...

我不愛吃醋, 因為顯得小器...

Gideon 提到...

我不吃屎,所以擔屎不會偷食。。。。

Samsara 提到...

你地真係乜都吃嫁?

醫生你好衰.

Gideon 提到...

講真,我只係唔係好食木瓜,但係煲左糖水又會食喎。

我有朋友唔食生果,覺得生果好核突,同你朋友唔食荔枝一樣。

C.M. 提到...

姐姐你唔似咁純品,小弟就凡係有骨既都唔食。

學 霖 山 莊 提到...

實情係, 我好少偏食...
不過, 幾年前開始減少吃我國創意食品...

有邊個國家D人會去垃圾堆放牛羊?

http://learningforest.blogspot.com/2006/11/blog-post_25.html

Samsara 提到...

Gideon哥哥,我認我偏食既.我成日同我都好多野吾食既朋友爭邊個先係偏食亞軍.

我覺得我先係亞軍,我所有生果同海鮮都吃喎.

CM,果然有骨,我都知我無睇錯人.咁你有幾純真,我咪有幾純品lo.

學霖哥哥,除了吾返大陸之外,都真係好難避喎.當年我最震撼既係毛髮鼓油.

匿名 提到...

Samsara姐姐,

講真,AK見過人劏田雞之後,咁多年以黎一隻都無食過...好可怕架...

Samsara 提到...

吾係講笑,田雞真係怨靈.

阿爾伯特 提到...

Samsara小姐:

有時真係唔諗得咁多。就算不吃肉,燒菜時可能殺死蟲蟲。再唔係,肚內胃酸都會殺菌(當您只吃Salad)。

能做到不浪費、人道對待動物、減少傷害之心,巳經為"不殺生"......

話時話,我不吃花旗參,因身子對其敏感 ^.^

Samsara 提到...

我吾係吃素,只不過太臭,太醜樣同死得太慘既,真係吾敢吃.

阿爾伯特 提到...

死得太慘,不吃 ---> 這點十分贊同。

都係食野je,唔駛去到太盡。

有冇聽過KFC常被批評不人道對待D雞,而且殺雞過程殘忍? 如果去到北美,時常見到D團體扮"血雞"走去KFC分店抗議。

Samsara 提到...

KFC, McDonnal, Pizza Hut...都真係有政治成份,仲有可能係competitor's既暗助.

阿爾伯特 提到...

不排除此可能。

不過呢類"Junk Food",還是少吃為妙

學 霖 山 莊 提到...

敝家伙,
妳師妹係咪洗版...

Samsara 提到...

吾會,佢又無病,我估load緊d大野就真.

Blogger70th Floor 提到...

抖下而已
無洗
我先至唔捨得洗我d文同大家既回應

學 霖 山 莊 提到...

唔好喊啦...