2007年3月13日 星期二

關於女人 / 醫生 / 經理人

點解學霖作為一個男人可以寫女人寫得咁好嫁呢?

1. 老婆的性別是老公賦與的...
2. La Boum (初吻) / 關於女人[一]
3. 儉 / 關於女人[二]....依篇真係好到喊兼吾識回應
4. 雷嫂 / 關於女人[三]...嚴然成為家族史,還有一篇吧!

又,原來肥醫生只有廿幾歲咁後生,點解個人可以咁有理想同正直呢? 乜吾係話依家d青年人都練精學懶,好吃懶飛嫁咩?
年青醫生的生活質素以及其他

同塲加映: 什麼是老夫老妻的愛

又又,原來有選舉經理人依一行,大力哥哥吾單只會無私地分享經驗,仲會筆調輕鬆,就快入正題.
經理人隨筆真係令人熱切期待.


又又又,點解依排大家都咁感性兼文思泉湧呢?真係睇都睇吾切---I love blogging,仲要係重症.

9 則留言:

C.M. 提到...

香水姐姐,

C.M. 提到...

謝謝。

Raymond WOO 提到...

言重了,其實所謂理想,某個程度只是反映心志未長大,如現實脫節,又或我只是未被社會所同化而已。

過多一兩年,可能我會變做惡魔,或許其實我是惡魔而不自知。我身邊的同事,雖然會買股票投資,但他們都是仁心仁術,相反,我就每天像舊飯一樣不太醒目呢。

希望你繼續多些來留言,可能春天近了,大家的思湖潮就如待開的花蕾一樣呢^^

Derek Greyhound 提到...

多謝閱讀和推介,我會用心去寫。

Gideon 提到...

我反而覺得繼初吻個高潮之後就一陣低潮呀﹗

Samsara 提到...

CM哥哥:好文共賞.

肥醫生:啊,你話佢地思春!你講嫁炸.有時我其實吾識點回應,等我諗諗.

大力哥哥:好期待.

Gideon:你個case,應該係生日過左掛.不過我地d口味吾同,都吾係第一日知囉.

學 霖 山 莊 提到...

Samsara,
多謝抬舉... 教小弟汗顏...

鐵鎚兄,
所言甚是, 那只是一份追憶...
可不是文藝作品啊...請勿見笑...
;P

Samsara 提到...

學霖:

又吾駛咁謙啊,係依度,我真係有碗話碗,有碟話碟,鍾意就講鍾意,吾鍾意就講吾鍾意.

學 霖 山 莊 提到...

...多謝...

;)